Caut o limbă în care să vorbesc

mult timp a fost
o fotografie

o făptură

părea
necunoscut de frumoasă
niciodată n-aş fi vrut să ştiu cine e

dintr-o dată n-o mai vedea nimeni

se topeau toate încetul cu încetul
degetele pereţii pauzele
de tras aer în piept
picioarele îngheţate în pragul
întâmplării

se scuturau orele

lasă-mă să te salvez de tine
acest lanţ e ca o vrajă
neterminată
am sânge aici am iad poezie
cartea ştie tot

o devălmăşie ce-mi cutreieră zilele
în căutarea unui singur lucru
ultimul

body language

caut o limbă în care să vorbesc

2 Responses to “Caut o limbă în care să vorbesc”

  1. Versuri ultimative, nu promisiuni, ci retrageri în care salvând te salvezi.

    Fotografia este superbă, este a ta?!

    Like

    • nu, scorch, nu e. încă mai vreau să aflu a cui e.
      nu mă aşteptam să mai citească cineva din urmă. n-am mai fost eu însămi de mult pe aici. chiar dacă e încă valabil ce-am spus. caut o limbă în care să vorbesc. câteodată cineva chiar înţelege .

      Like

Leave a Reply

