This is the noise that keeps me awake

orice tren are două locomotive
când vor cu adevărat
toate aceste sentimente stranii
neprevăzute

 

am să mă joc puţin pe text
cu impresia vicioasă
că mă uit pe gaura cheii
fără bilet

 

încep să mă gândesc altfel
aliniate în minte mă uit bine la ele
jurnale
scrijelite
perioade
istoria cu poezia
viaţa cu filmul la mâna a doua
memoria cu obsesia erotică
greşeli de proiectare
tâmpenii

 

fără trecut
fără confuzii

 

nu avem nevoie de nimic
şi de nimeni
cu faţa spre direcţia de mers

 

pe obraz oblic
o pată străluceşte
rece



4 Responses to “This is the noise that keeps me awake”

  1. rorapoe Says:

    suna de parca am sti de fiecare data ce avem de facut. Incercam sa diversificam, sa uitam, sa ne uitam. Un singur lucru am retinut, directia e inainte. Cu drag, R

    Like

  2. nando Says:

    Oricat am vrea sa incercam sa uitam, sa ne uitam, nu putem rora
    Suntem ceea ce suntem si atat
    Putem doar sa incercam sa fim mai buni sau mai rai. Depinde de noi incotro

    nando

    Like

  3. directia e cea pe care ti-o stabilesti, poate fi si dupa ureche :))
    rora rora ma bucur sa te vad aici

    Like

  4. nando Says:

    daca directia o alegi dupa ureche probabil si rezultatul tot dupa ureche va fi
    e posibil sa ajungi si unde trebuie😛 na ca sa nu zici ca sunt impotriva

    Like

Leave a Reply

