I’m the missing link

duci un deget
pe traseul unui labirint
printre zile
peste lumi
peste vieţi bolovănite
prin dâre scurse din
gânduri
şi ajungi
în cele din urmă
la caseta
unde eşti închis tu

unde se zvârcolesc toate eurile toate sinapsele tale
într-un urlet agonic
poate ăsta e drumul poate am găsit drumul
să-mi scriu c-o unghie calea
marcând
încuietoarea
cu unicul semn

o singură respiraţie
eliberează
ceea ce ştiu

spune-mi ce gândeşti când lumea se roteşte în tine
arată-mi urmele ce le scrijeleşti
într-un joc de serial killer

apa îmi ajunge pe buze
tot ce mă ţine deasupra e
inocenţa
hipnotizându-mă
într-o ghicitoare fără răspuns

la final

Leave a Reply

