s-ar putea explica asta sunt sigură

nu-ţi risipi şansele
printre gratii
îţi pui silueta prelung
am respiraţia grea
ar trebui să fie doar
o cafea, nu?

în clipa asta n-am pe nimeni
păstrează-te liberă pentru după-amiază
toate clasicele lipsă la apel
plus ochii tăi minunaţi îngeri destin
alegeri
bla bla
fără ghilimele
ştiţi şi voi chestiile astea

lipsa de îndrăzneală clătina uşurel
gene de vin
în pahare
răcnetele străzii se loveau
love changed everything
peste noi curg cuvintele
moi
ca nişte perdele

aici nu mai e mult tu mult eu
deodată
mi-am dat seama
cum gândul se-ntinsese peste masă
îmi mângâia tălpile

stăteam înghesuită
în mijlocul pieptului
uitasem zidurile solide
uitasem
că surâd
aceleiaşi ore, aceluiaşi loc
altei direcţii

uitasem

Leave a Reply

