you look so fine

desigur ştii asta
vreau
discrete maniere şi o dorinţă incertă
ca o undă de parfum
vreau picioarele aşezate poetic olea
deşi
tu nu eşti zână nu tu nu eşti
nici pe departe
dar ştii asta sunt sigur

părea derutată aluneca pe scări avea
mersul strâmb olea
împletit prost legat
o promisiune deşirată
pereţii se loveau ca un liliac lipsit de ţipete

colecţionai vorbe frumoase
ţinute cadru cu cadru în cutii pe tăviţe de argint
pe sofa şi pe faţa de masă
s-au adunat atâtea cutii că am început să mă strecor printre ele
apoi am creat dexterităţi aparte
exerciţii dezvoltate din necesitatea primară
de a răspunde la uşă
ţi-am inventat avioane pat etajere gheridoane măşti pentru ten
sensibil
nimic nu se pierde totul
se transformă

nu mai bate din palme mi se
face milă să te văd olea
să te văd agonizând
al şaselea simţ mă ţine în spate
e tare întuneric şi sunt prea obosit pentru că
am mai fost aici de multe ori

nu eşti zână
ai putea fi o femeie frumoasă
ţi-am adus inele roşii pentru gleznă
vreau să te recunosc de departe

o parte din mine credea cu tărie că n-am s-o fac niciodată

Leave a Reply

