Last tango in Paris

eu am ochii verzi
da
eu
am ochii verzi
un pahar cu martini şi un pachet
cu ţigări albe
aşteaptă cuminţi
în staniol
nici una nu strigă nici una
nu
sunt frumoase sunt douăzeci şi toate ştiu
că am să mor tânără
frumoasă şi albă

smoke

e miezul nopţii ia loc
e moale pielea
şi rece o da
răcoroasă ca o palmă pe frunte
un declic fără confesiuni
oricum nu-mi plac oaspeţii neaşteptaţi
intrările prin efracţie în
acesta discretă adresă
unde muzica se întoarce
de fiecare dată la picioarele mele


spune-mi că ştii cum e
spune-mi că simţi
că ai buzele încuiate
că ai şi uitat să vorbeşti
de parcă nu s-au desprins niciodată
de parcă
n-au fost nicicând umede
calde
îndrăgostite


n-o să mai dau de tine niciodată
pentru că n-ai fost în noaptea asta aici
nici n-ai fost vreodată aici
aici nu sunt decât eu
fumul
febra
pătratele lucioase de culoarea caisei lungindu-se lungindu-se
pantofii mei negri
pe masă

mă întreb dacă ai ochii verzi

Leave a Reply

