moartea sexul dumnezeu

îţi aud inima
bate în tavan
ritmic
lemnos
incisiv
îţi şi văd gleznele
rostogolindu-mă fioros
muşcând cu patimă
praful
distanţa dintre două corzi vocale
gâtuite de durere

e prea târziu să mai trag pe nări
izul de iarbă coaptă
tensiunea în crescendo
un instrument ciudat
încins la roşu
în carne
cu dibăcie
stau gol şi-mi vine asta în minte
golul tău
mirosul lui mai ales
aura
o bulă de nevinovăţie în care te răstorn
ca şi cum îţi face plăcere un joc şi te bucuri
şi n-ai teamă şi
totul se opreşte aici olea
pentru că
olea mea trăieşte într-o lume fără păcate
dezvelită
de pudoare de reguli de mâine
o lume leneşă
ca o pisică mare şi sălbatică pe care am rătăcit-o nu ştiu unde nu ştiu când

amintirile se încolăcesc în coridoare
împing un aer rece
jos
curbat
ca o încheiere elegantă
de mănuşă
probabil că ne-am iubit în toate vieţile
de asta
ştii am închis uşile toate una câte una
să nu iasă
moartea sexul dumnezeu

white

photo by scott james prebble

Leave a Reply

