Acest efect ciudat

Mişa, alege celulele cu grijă
pune deoparte
s-avem şi peste iarnă

 

ţie nu-ţi va mai clătina capul
eva să şi-o tragă până leşină
eu să dau drumul cailor verzi
pe pereţi
toate experimentele să învie
printre sticle cu votcă peştii exotici şi sare grunjoasă
e bine e cald suntem toţi
suspină samovarul

 

Mişenka
am cartofi copţi
murături şi pâine rotundă fierbinte
dă drumu’ la câini
răstoarnă-mă pe stinghia
mesei
suflă în lumânare
strânge-mă în suflet tare tare

 

urlă lupii în zori
aburii se ridică din plapuma roasă
nimeni nu ştie ce se va întâmpla mâine
miros a lup
miros a acasă

 

pune celule să ne crească viaţa

One Response to “Acest efect ciudat”

  1. allia Says:

    strânge-mă în suflet tare tare

    da da
    asa da
    asa se mananca viata da da
    asa se traieste
    da da

    Like

Leave a Reply

