Adevăr în atât de multe feluri

în camera joasă se vedea
o fetiţă sprijinindu-se cu faţa
de un zid
jumătate alb jumătate negru
asta
va rămâne mereu lipită
de mine
o fetiţă ascunzându-şi ochii

atunci nu m-am oprit deloc

deasupra
sus erau
toate
mi se furaseră visele legate de vară libertate şi joacă
hoţii şi vardiştii eu cu cine?
jos
gustul laşităţii al durerii al dezolării
duritate
gust de sânge cu putere

atât de multe întâmplări
atât de multă sudoare
mi-am marcat locurile iubita mea
sudoare
din praful drumului
frica de mine
primejdii
până la
aşternut şi pielea ta moale

aici
singurul lucru ce-a venit
dintr-o dată
ai fost
tu
ca un adevăr liber
într-o cameră joasă
frumuseţe pierdută
între ziduri
ascunzându-şi ochii

în atât de multe feluri sunt
un luptător
nu un iubit

îţi vorbesc uneori
pe când dormi

diana

8 Responses to “Adevăr în atât de multe feluri”

  1. versul asta “jumatate alb, jumatate negru” mi-a ramas de atunci, de demult…
    nu stiu de ce tocmai asta…poate asta inseamna in capu meu “adevar in atat de multe feluri”…poate am intrat prea bine in pielea fetitei “sprijinindu-se cu fatza /de un zid”
    tu stii ca eu nu stiu sa explic logic de ce-mi raman anumite lucruri lipite de suflet..

    Like

  2. nu cred ca trebuie sa explici ceva
    ajunge ca simti
    mult prea de ajuns
    exista in out o multime de oameni care n-au cu ce sau nu stiu cum
    dar stiu sa explice

    Like

  3. Alberto K. Says:

    foarte bine guapa, la mai mare😀, mai te citesc cu aceeasi placere.

    Like

  4. well amigo ,să fie
    precum spui😀

    Like

  5. filozofie evidenta
    oare?
    pe zidul jumatate alb
    jumatate negru
    exista explicatia fetitei!
    nu-i este oare greu
    sa vada lumea
    bicromatic?
    unii isi pun
    ochelari speciali
    ca sa nu mai vada
    restul lumii
    viata ei…
    si indeosebi culorile
    fara sfarsit!
    sunt obositi
    din nastere!

    MW

    Like

  6. Colourblind MW
    e ceva de vorbit aici e minunat să te doară ochii de atâta culoare
    ce te faci însă cu o lume black and white
    unde numai atitudinea mai contează?

    Like

  7. alice alice
    o lume b&W
    exista in matematici
    superioare
    zero…sau unu
    la libera alegere…
    dar cati cunosc
    lumea asta
    care supune
    muritorii de rand?
    numara-i te rog!

    Like

  8. am uitat semnatura
    sunt emotiv uneori

    MW

    Like

Leave a Reply

