azi şi-atât

parcă azi ar fi ultima zi

te urăsc mişcându-te urăsc să te ştiu
urăsc tot ce mi-ai spus îţi urăsc
mâinile şi râsul mirosul febra îţi urăsc amintirile din cărţi ochii poveştile şi aşteptarea mi-e greaţă de
filmul ăsta calculat stilizat în cel mai fin detaliu pretextul prin care navighezi
un scenariu ce sufocă într-o reţea de
mă doare carnea mă doare
muzica

urăsc orice clipă atârnată vreodată de mâna mea

nu te dezlipi smulge-te din poze ca din cuie
le urăsc cum te urăsc şi pe tine
ia-ţi viaţa de aici
ia-ţi vorbele de pe mine ţi le-aş strânge de gât
mă vreau înapoi
de mâine
pot să

eventual să
arunc
eventual să alerg
habar nu am
o să văd mâine

e stupid să urăşti ceva ce nu există

până şi străzile îmi fac rău
azi

3 Responses to “azi şi-atât”

  1. e fantastic ma cum reusesti tu sa exprimi clar
    ce simt si eu
    fara sa-ti povestesc nimic
    nu e prima data cand se intampla
    si tot nu contenesc sa fiu uimita de lucrul asta…
    tu stii ca-ti spun lucrurile astea pentru ca asa le simt…
    fara vreo intentie de elogiu

    Like

  2. hmm
    strange connection?

    Like

  3. stiu io?
    poate..
    sau poate ca povesti similare se repeta in vieti diferite…
    sau poate cand citesc un text, imi devine oglinda
    nu stiu..

    Like

Leave a Reply

