diferenţe răsturnate

sună mai bine
live sau love?
sau le facem fedeleş pe amândouă?
nu vezi? cuvintele nu spun nimic
nu se chinuie gura nu resimte
plăcere
sunt surde

mai bine comandă ceva un cocktail
să roteşti umbreluţa între degete
s-o fărâmi povestind
bucăţele de aventuri
fără însemnătate
amintiri aiurea

cu fineţe infinită
te-aş mânji de jos pînă sus
urăsc ţip iubesc nu doare
e cool
se aud diferenţele asta e clar
răsturnate
tribul
focul
roata

urlă plângi murmură-mi în ceafă
sau cum dracu s-o face în situaţii de-astea
îţi pleznesc coapsele lipite
ilicit
fă-mă să mă simt
devastată

eu fiind o simpatică drăguţă
dezosează-mi cu încetinitorul
viorile
din şira spinării

Leave a Reply

