FreeStyle

stăteam într-o bătaie de inimă
clic clac
motor
action!

nu ţi-am zis adevărul înainte
nu dormeam când ai plecat
ai plecat
vâjâind maşina cea veche
mă uitam în praf
şi-am râs

sunt multe ştersături aici
înainte
înapoi
grimase tactice
declaraţii contrare
toată strategia
pot să trăiesc fără tine pot să trăiesc fără mine
dar nu vreau
vreau să trăiesc
nebunia asta numită
viaţă
altfel nu e decât o înşiruire de zile de joi

singurul moment în care îmi aduc aminte că am fost
cu adevărat
m-a lovit
când ţi-ai întors ochii
râdeai

Leave a Reply

