ray-ban

ce adunătură de colecţie
ca şi cum am fi şutit din casele oamenilor o ceaşcă de ici un colţ de pat
de pe acolo
o adiere de lampă
o umbrelă
niciodată ceasuri nu şi nici vorbe

niciun moment măreţ de răsfăţ de
agonie

câteodată mă cuprindea o poftă
nebună
să-ţi spăl părul să
trec mâinile peste faţă să te acopăr în spumă
să stric definitiv o imagine să
nu mai ştiu ce e dincolo

eu încolo tu încoace n-am împărţit chiar tot n-au fost
procente egale
de fapt în goană le-am
pierdut urma
pe un pod pe când
îi petreceam capetele

mi se răsuceşte mâna la spate în fiecare zi
nu pot să mai sparg codurile uşii ăsteia

i can’t wait for the day when i win, you lose

Leave a Reply

