cuţitul-de-argint

trebuia să arzi tot olea

poate că n-am trecut graniţa niciodată şi n-am avut
amintiri sepia nici raniţă nici carnea înnebunită să trăiască
poate era doar o sfârşeală până dincolo de moarte
în pumnii roşii

aprinzi focul aşezi pentru
ceai
tai lămâi în felii transparente te uiţi cum mai bate vântul
sângele cade în picături moi pe
rochie
îţi acoperi buzele
absentă
tragi draperiile deschizi ferestrele toate în caiet ai
scris a venit noaptea hârtia nu
geme nu
spune nimic

miroase a rugină erai
pe-atunci tare frumoasă
am toţi lupii după mine uşa ta
nu-i acasă nu-i

poate că totul se petrece aici
într-o
hârtie

les silences de Juliette

10 Responses to “cuţitul-de-argint”

  1. gesualdo Says:

    hehe, mare noroc ai avut ca n-ai trecut AICI voce analizerul, il faceam arsice🙂

    desi, din perspectiva observatiilor, nu prea te-mpaci cu criticile.

    poti sa-l treci la off topic comul asta, pt ca ORICUm n-are legat cu textul de fata.

    Like

  2. vai ce rău eşti
    şi ce păreri de rău am c-am ratat să te văd in action

    tu ştii foarte bine că atunci când ai fost pe fază am apreciat asta
    iar când ai luat-o cu şublerul m-am împăcat cu ideea
    că ăsta e Traian şi pace :))))

    Like

  3. ah şi de ce mă rog să-l trec la off ?
    vezi tu aici că scrie undeva *concluzie-rezumat?

    e blogul meu T şi e free

    Like

  4. gesualdo Says:

    O fi el free, dar daca eu raman acelasi, inseamna ca nu mi-a placut poezia. – o singura data te-am la luat la bani marunti, pana acum, am uitat titlul, ca doar sunt atatea!! LOL – sigur vorbind de comurile negative; daca spui ca e instructiv inseamna ca mi-ai inteles demersul.

    nu culegi numai ce te astepti, de aici posibilitatea de a respinge, e dreptul tau.

    Like

  5. o poemă nu e un capăt de ţară Traiane
    nicidecum
    şi crede-mă că de cele mai multe ori nici estetica ,metafora sau orice alt meşteşug nu contează
    altceva contează
    să ştii că e ceva în matrioşka aia
    ceva cât de mic

    Like

  6. ce funny
    o poemă bună nu te-ar fi determinat să laşi 2 comuri:))))
    hai că-mi place

    Like

  7. gesualdo Says:

    pai asta nu schimba cu nimic faptul ca acel text suscita observatii( nici nu exista ceva pe lume care sa schimbe intamplatul).. ce? acum contabilizam comurile altora? 😛
    Exact, o poema realmente buna, ca e scrisa de tine sau de altcineva m-ar fi lasat mut ( calitatea suprema🙂

    doar stii ca uneori, cand am chef sunt logoreic.

    Like

  8. ah, bon ,
    deci o să consider poemele unde eşti realmente mut că sunt realmente belea
    uite acuma ma oftic că n-am pus voice analzer pe blog
    aşa n-ar mai fi fost bunăciune de poemă invidioasă pe subsolul consumat abuziv

    Like

  9. gesualdo Says:

    ti-a zis tie ca-i invidioasa?

    saracul subsol! ei, atunci nu-i mai produc alte traume :))

    Like

  10. ei nah
    acuma simte-te ca acasa
    raul a fost deja comis:))))

    Like

Leave a Reply

