vernis à ongles

de fiecare dată când începe furtuna mă gândesc la tine
ar trebui să alergi în grădină
să cauţi pisica
e la fel de sălbatică precum perdelele zbuciumate
lovindu-se de zid

şi închide ferestrele
prepară un ceai nu ştiu ceva orice
cu gesturi sigure
adună tu aparenţele unei stăpâniri
desăvârşite
gustul de casă pe-o farfurioară mică

mi-aş dori să fii aici
în această veşnică neputinţă
deşi aş fugi degrabă
o nebuneală duioasă evident
poate mi-aş cumpăra un costum de baie deux pieces
neobişnuit black and white
retro
l-aş plăti tremurând ca şi cum te-aş lua pe tine
fascinată de catarama pătrată
neagră
desuet de tentantă
mi-ar mai rămâne să mă stabilesc
cumva
într-un moment de linişte absolută
pentru că ar urma apoi să caut sandale
uşoare
şi bien-sûr o pălărie moale
cu panglici de saten
pentru un mers perfect pe bicicletă
cu tot tacâmul unei aventuri de vară

nu ştiu de ce mă tot uit la pozele astea vechi
de ce le îndes în buzunare
poate pentru că
am uitat
am uitat definitiv
ce culoare aveau unghiile mele
astă vară
aş vrea să auzi ce am eu
ritmul în care mi-e frică
sau poate e doar muzica

plouă la fel de tare şi miroase
atât de curat
de parcă eşti deja aici

g

photo by believe-hope’s

Leave a Reply

