switch the button

am căutat o cutie poştală pe o grămadă de străzi
trebuia să fie cea mai singură cutie din lume

la început mă irita cum stai în întuneric ca-ntr-un regat de înţelepciune
mai ştii
cred că aveai vreo 4 perne moi portţigaret de ce nu să fie aroma completă
te joci cu fricile mele de parcă ai fi zgândărit o pisică sau poate că ştiai
că nu m-aş programa la scările tale nicicum
eu nu am pălărie şi mănuşi discrete de amantă
latentă

mă invadează o febră o satisfacţie absurdă zornăie ca o brăţară ciudată
trage storurile adu gheaţă
consideră că ţi-am scris o scrisoare
ca să o ai ar trebui să te împrieteneşti cu toate cutiile din lume
sau poate că trebuie doar să-ţi pui ochelari de soare
să m-aştepţi
fix în intersecţia dintre o sinapsă
şi-un râs
într-o vineri dimineaţă

Leave a Reply

