braille

aici e intersecţia
de aici încolo e libertatea
pentru că aşa spun eu olea

ştiu că strecori noaptea de sub cearceafuri
că deschizi uşa şi rămâi aşa goală
senină
ca lumina şi aburul singurei ţigări
văd cum taci
cum aştepţi
configuraţii neregulate
fracturi de culori nebune
explozia unui dezastru

am lăsat jarul pe tavane
şi urcă
şi urcă
până îmi pleznesc urechile olea
ca să ştii că nu există demoni
există imagini
există urme
există umbra care otrăveşte tot
există gesturile pe care le puteam face
într-un realism articulat
cu fierul roşu

am să te las să-ţi trăieşti sufletul olea

aveam de gând să spun je t’aime
dar eu nu ştiu să aştept

Leave a Reply

