rebounded

am pus de jos în sus de
sus în jos
de jos în sus iar
ies piese lipsă

mărunţişuri

2 taste un a un i
un pai un pod mici trucuri de scos gunoaie din ochi
un sertar un paşaport expirat unul nou
o foaie cu pătrăţele ceasul de la tine
cercei nu port am unghii frumoase
am observat

nu ştiu ce
să mai ştiu

se sufocă încet
legături înnodate temeinic tu cu mine eu cu ea eu cu
tata
sau poate ar fi trebuit să fie
păpuşa blondă
cu genele tăiate sau poate cel mai bun prieten
iepurele nebun
coşmarul dintotdeauna

dă-i ce vrea oh dă-i odată
o compresă cu gheaţă o cataplasmă cu
pasaje celebre
sau copy paste la
o graţie infinită ascunzându-se după copaci
joaca de-a fata deşteaptă
dă-i ce vrea
o căsucă de turtă dulce un bărbat doar pentru ea
a family a piece of security

zac aruncate bucăţele zile
de vară
mărunţişuri
aiurea
le păstrez eu
îmi plac
al naibii vechiturile

Leave a Reply

