bonsoir tristesse

ai buzele amare lasă-mă să te ling
ca pe un inel

viaţa imediată
te dă de gol te separă
de restul lumii
de parcă ai fi dat cu ceasul de pământ
lângă inima mea a sărit o rotiţă
se tot învârte se tot
învârte

dacă am uitat ce să spun e pentru că
am genunchii dizgraţiaţi
e atât de larmă între noi
nu mai e niciun loc pentru nerăbdarea
vinovată
pentru mirosul de răchită pentru sangria
aruncată pe cer
ca un geamăt

se ridică un cântec ciudat
gutural
un toast pentru vorbele rupte mărunt
pentru ţipetele din somn
mici fracturi
pentru minciunile cu borul generos
împletite subţire peste
zâmbet

închide cartea aprinde-mi
o ţigare
trăiesc un sentiment necunoscut
cred că se numeşte tristeţe
seamănă cu
greierii

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Leave a Reply

