nu e scrisul tău

n-am de ce să te ascult
nu e scrisul tău
e
o lene
grefată contradictoriu pe un moment de glorie
fastă ca un aşternut ferfeniţă
dar mulţumit
total
presupune
că e uşor
să pui vorbe
sunt o grămadă de posibilităţi
le întinzi ca pe o gumă second-hand sau le aliniezi metodic pe masă un mise en place derizoriu urmează logica bătăioasă a soldaţilor de plumb nevinovat de corecţi după toate
regulile ai putea da pasenţe le-ai putea amesteca între ele vopsea piese noroi sau orice altceva
asta dacă nu vrei

te murdăreşti până la cot glinsându-le pe textura mea
nesătulă
şi absentă
ca pe nişte bomboane raffaello
incredibil de volatile
pe buza de jos scriu că ignor o sumă de reţete
de fapt
e foarte greu să pui vorbe

cel mai mult mi-au plăcut zornăind
de foarte de sus ca nişte zaruri
pe masa goală
nesfârşit de neagră şi lungă
exact ca un viitor teribil de tentant
şi incert

simt acut
o înţepătură hilară
mă strânge de gât gustul strâmt de suflet
cerşetor în haine de prinţ
sau poate era gândul că
cerneala se albeşte văzând cu ochii
şi-am uitat titlul pe aici pe undeva
printre vorbe

Leave a Reply

