Erotic Tea Time

manierele tale victoriene Jon
manierele tale mă provoacă
mai ales după-amiezele
cum stau picior peste picior
mătase neagră în penumbră
la un ceai

cum dau buzele tale forma
corectitudinii
adevărurilor fixe
fade ca sandvişurile tale
te privesc rotund
cum
îmbraci sexualitatea distins
ca pe redingotă, zău aşa

să aduc ceaiul ? câte felii de lămâie, una două? lapte?
basetul tău mă place pe mine
îmi păzeşte incitarea
6 picioare pe covoraşul albastru
şi-un vătrai adormit lângă şemineu
ţii tu mult la tabloul asta zilnic
ar trebui să plec ar trebui să ies ar trebui să ţi-l stric

ceea ce jinduiai probabil curge odată cu politeţea
printre degete
da’ deh educaţia bunicii
şi preceptele, înainte de toate dragul meu
şi slujba, da, să nu uităm slujba
decalotează cu atenţie noţiunile slujbă principii
merită, cred

mai vreau o bomboana de-aia
erotism
înfoliat
just pour le connaiseurs

ce zici? să-mi las capul pe spate?

Leave a Reply

