Beauty and the Beast

ceva intră şi iese
din tine
mi-e teamă să
întorc privirea

 

clădirea
îngenunchiase
înghiţită în amiaza nesfârşită
gălbui
zidurile vechi
cărnoase
trozneau

 

ei bine da
aş fi vrut să mă scoţi din minţi
să te împleteşti cu mâinile şi picioarele în
minciuni trecătoare
nimic regizat nicio postură fatală
doar cinism şi sânge rece
înfiorat pe şira spinării
să mi-o tragi să
pârâie
tencuiala sub mine

 

nicio nelinişte nicio
retragere
nicio răsuflare
nimeni nu spune nimic acum
ca atunci când simt că
sunt un singur nume într-un morman de suflete
atunci ştiu că mă iubeşti

 

lent
miroase doar a întuneric e răcoare
nu erai tu
nu
era cineva care seamănă cu tine
uneori

 

o să fiu ca tine
pur şi simplu n-am de ales

 

pipăi buza

 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 

photo by aeravi

Leave a Reply

