I against I

noi nu mâncăm cartofi
noi nu tragem perdelele
noi nu ne lăsăm zilele pe umăr
mâna sub roată
sufletul pe gard
noi nu lingem răni
nu ne

ascultam nebunia urcând
urca
urcă
până când mintea ajunge
pumn
până când
ochii se împreună
cu gustul
gura cu mersul

aş spune că trebuie să avem grijă dragul meu
să întindem untul pe partea de sus
a drumului
aşa
toate obsesiile vor veni tăvălug
de parcă noi 2 am fi
demonstraţia unui
atac masiv
de dragoste
cu oricâţi de i la alegere

cât de tare mă uimesc bunele intenţii
foarte important ar trebui să învăţ nişte lucruri
poate să zugrăvesc poate să cânt la flaut
poate să fac o listă
ca un deliciu

constat că de-asta nu mai pot eu
în acelaşi timp diger
latura sadică
a concluziei
că-mi eşti
o boală
ceva verde
ofensiv
foaaarte amar
ce-mi creşte în gât
o septicemie inteligentă care închide toate uşile
în urma ei

probabil nu-mi rămâne decât să spăl vase sau
să dau cu ele de pământ

6 Responses to “I against I”

  1. nu spun decat ca am trecut pe-aici…in felul meu

    si eu ‘ar trebui sa invat niste lucruri”

    si “constat ca de-asta nu mai pot eu’

    curand o sa ma vindec de

    “septicemia inteligentă care închide toate uşile
    în urma ei”

    stiu asta.

    Like

  2. ştiu şi eu, Flori
    de trecut treci când îţi cere inima
    de învăţat , nu ştiu la ce foloseşte câteodată
    eu rămân cu de asta nu mai pot eu
    că de vindecat nu se vindecă nimeni de murit murim toţi şi e cazul să mor fain
    fără să-mi pară rău c-am trăit degeaba
    tu ce zici?

    Like

  3. eu zic ca de trecut, trec si ca inima e cateodata mai aproape decat alta data

    does that make sense?

    eu cred ca se vindeca…mai devreme sau mai tarziu…

    si mai zic;
    “nu muri azi
    si nu te minte
    se trage de inima
    in doua sensuri diferite”

    tu stii mai bine ca mine ca, desi stim foarte clar ca nu se merita, parerile de rau mai vin cateodata
    pentru ca vin in corason, nu in minte…
    is complet incoerenta la ora asta…

    macar faptul ca scrii lucruri pe care eu le simt asa de aproape, ca le tin minte si le citez fara sa-mi propun
    poate sa te faca sa simti o secunda ca nu traiesti degeaba?

    Like

  4. eu îs mai incoerentă ca tine , de fapt dorm în picioare
    şi tot pot să citesc cât să-ţi spun
    că oricum nu trăiesc degeaba
    că oricum ţi-e aproape ce scriu pentru că simţi şi gândeşti

    Like

  5. cu atât mai mult faptul că le ţii aproape mă face o dată în plus să ştiu că nu-s degeaba
    sunt groaznic de obosită o să văd mâine ce am scris aici
    noapte bună Flori
    copil bun

    Like

  6. somn linistit si vise senine, alice!:)

    Like

Leave a Reply

