elegantly wasted

am să te aştept cu picioarele încrucişate
într-o provocare maliţioasă
insidios
lenea
se pisiceşte pe pielea mea
şi-mi urcă pe gât
îmi zburleşte părul
tot

ochii tăi stinşi sunt undeva în urmă
ca şi puterea
eu sunt liberă

ar putea fi lehamite ar putea fi incitare sau curiozitate
în expectativa asta
personaje ţopăie ţopăie
vor să atingă să smulgă să aibă să lovească să ştie
evident, nevoia asta îi ţine în viaţă
sau în quelque-chosul pe care l-au ales
funny, nu?

spectacolul ăsta îmi albeşte obrajii
mă devirusează
de încleştări şi nestare
de-aia muţesc zâmbitoare

între tine şi tropotele din jurul meu
sunt eu
o secundă
suspendată
aşa
cât să-ţi vină s-o culegi

acum
eu nu vreau nimic
doar timpul e pe terminate

Leave a Reply

