maşina de citit gândurile

 
o femeie bătrână a venit la masa mea
s-a aşezat pur şi simplu
stătea acolo
ca o mumie pe masa din sufragerie o mumie absolută
aerul atârna deasupra
ca o emoţie totală
şi-atunci am râs

în cele din urmă mi-am strâns lucrurile
am ieşit la lumină
stăteam în stradă şi mi-a plăcut asta
mi se bucura viaţa
ca de-o veste bună pe ceafă şi
nu ştiam ce trebuie să mă înspăimânte mai tare
maşina de citit gândurile
moda
generatorul din cerul gurii
un comportament de latex
sau poate petele din soare

manierele mele ar trebui să-şi scoată inelul din nas
microbii din fugă
să conceptualizeze ţinuta unui discurs ordonat cu laturi perfect lustruite
perfect simetrice
care nu-i aşa draga mea se învaţă ca baletul
cu infinită răbdare
şi certificate de absolvire cu vigniete bleu pal
abia atunci anestezia emoţională va fi atât de absurdă
că nu-mi voi mai vedea umbra

am senzaţia că baleiez pe miros de unt proaspăt
îmi stăruie asta în minte ca un trafic
de ora 6
aşadar
acum nu cred că
vreau să fiu altcineva

2 Responses to “maşina de citit gândurile”

  1. pe mine ma sperie cel mai tare comportamentul de latex

    desi uneori mi-am dorit “o anestezia emoţională atât de absurdă”
    incat sa nu-mi mai vad umbra
    stiu ca
    e eliberator sa simti ca nu vrei sa fii altcineva

    Like

  2. e grozav să poţi avea comportament de latex, dacă poţi
    anestezia aia are şi tăiş
    în afară de o imunizare perfectă
    aproape inumană
    so
    wanna be me rămâne varianta mea

    Like

Leave a Reply

