cairo

vreau să-mi citeşti
ca şi cum ar ploua acum în cairo
e liber
pe străzi
se vede perfect în lumina lămpii
unde eşti?
cum să nu-mi tremure mâna atunci
când leg clipa asta de ultimul meu cuvânt
unde eşti?

vreau o gaură de ghiulea pentru greaţa din gât
şi apă pentru suflet
vreau ac şi aţă ce dacă nu ştiu să cos
cum să
nu ai niciodată chelie cum să
nu-mi uit mersul
vorbele şi furia

care chip
ce agonie ce deznădejde eşti
unde te găsesc? unde-i diavolul şi unde-i pactul
unde trebuie să caut
strigătul
care să te facă să fii?

vreau să citeşti de parcă aş închide ochii
vreau să-mi citeşti
ca şi cum ai tăcea de parcă
m-aş trece în nisip
totul s-ar închide
şi războiul ar ieşi din noi
ca o arşiţă

vreau să-mi citeşti
ca şi cum ar ploua acum în cairo

2 Responses to “cairo”

  1. mulţumesc Adele
    cartea pe care o stiam eu avea o coperta minunata si era in versuri
    de robert browning
    cred că aia e copilăria mea, de n-o mai găsesc

    Like

Leave a Reply

