maybe tomorrow

îmi ţineai părul strâns tare
tare
nu ieşea niciun sunet

acum un an erai aici

ce mare neagră ce gol de oameni
e plaja uscată
ca o zi fără muzică
aerul
desparte vocile
de jos în sus
poate că e mâna ta
nu poate să strige şi să
fugă
de ce nu vorbim nu ştiu
în urmă
zgârie păsări
ca pentru ultima oară
parcă
nici n-am fi aici
o zi amăruie de vară

se întinde se
pierde
rând cu rând
de la mine la tine
de parcă mi-aş arunca degetele în cer
de parcă aş număra nisip
ca să ştiu
cât nu eşti

uneori mă gândesc dacă viaţa
face cât costă
şi dacă da
cât dau pe mâine?

nu trebuia să vii

4 Responses to “maybe tomorrow”

  1. 2 bani nu dau pe maine, ma crezi?

    Like

  2. blackmetal Says:

    frumos. eu aş da oricât, pe tine, sau doar pe o fărâmă din frumuseţea ta (cel puţin cea literară). mâine, oricum, nu există. doar noi şi ce suntem capabili să naştem.

    Like

  3. absolut
    de acord

    Like

Leave a Reply

