Azi/ Cum/ Sunt

dintr-o dată urcam în casa liftului
iar

tu fugiseşi de-acasă cu banii de pâine îmi trebuia vată îmi trebuia aer sau altă casă sau altă viaţă
acum cred că-mi trebuia fuga
am colindat toată zona gării să găsim locul ăsta
fâşâit-linişte fâşâit-linişte
o linişte cumplită creştea între etaje
ca o ameninţare
patru pereţi trei trepte şi două geamuri mici ne strângeau inima între ele nici nu mai ştiu cui i-era mai rău

ştii
tremura o lumină vitează pe mâinile tale eu mă făceam tot mai moale sub ele
sau poate că mi-era frică
frica aia dementă ce vuieşte gigantic în urechi
în stomac
de parcă ai fi o bombă cu ceas
teroarea teribilă că acum acum
se termină lupta şi nici măcar n-ai ajuns
şi nu mai poţi face nimic
absolut nimic
decât să te uiţi la dezastru
să te întrebi tot restul zilelor tale cum ar fi fost dacă

aş fi putut să mă agăţ de umerii tăi şi să cresc
femeie frumoasă
aş fi putut să te sărut
şi să te păstrez aşa
pentru tot restul zilelor mele
probabil că aş sări pe geam oricând
şi nici măcar nu m-aş gândi că ajung prea târziu
prea degeaba

ieri
căutam casa liftului/ zgomotul unei decizii ticăia pe undeva prin stomac din ce în ce m a i t a r e
m-am trezit pe stradă eu pe o parte şi tu pe alta
aşa cum trebuia să fie


nişte poveşti cu poze
ambulante
ne lovim umăr
de umăr
poate ne şi privim
trecem
mai departe

asta e viaţa ta olea
cine să vrei să fii

2 Responses to “Azi/ Cum/ Sunt”

  1. in timp ce tu dormi in bratele unui vis
    in timp ce eu trudesc la o planse cu multe intelesuri
    si culori care nu exista in spectrul solar
    doar intr-o galaxie populata de fluturi
    atrasi roiuri roiuri de lampa ta de pe noptiera la care
    citesti despre capitani de corabie
    naufragii cu printese captive in imbratishari
    ale vreunui pirat destinat sa fie decapitat in lupte
    cu satanii ce rod temelia casei tale
    ce scurma sub patul tau cu baldachin si broderii spaniole
    in care te gaseam diminetile, frumoasa ca o madona,
    ca o copila ratacita intr-un camp cu magnolii
    pline de roua si parfum cu care sa iti ungi buzele senzuale
    si sperantele din dupamiezele far niente la vila borgheze
    cand sedeai in balansoarul baroc
    dand din picioare mici cu talpi goale
    lasand in nisip urme pe care scria “cauta-ma”
    si amprente care desenau “sunt aici numai pentru tine”
    in toate limbile stiute, si chiar si in coduri secrete
    inventate de el ca sa nu fiti inteleshi,
    ca sa nu fiti despartiti de vreun balaur termodinamic
    nici de barfele vecinelor cu basma groasa
    geloase desigur pe fericirea care ti se vedea pe fatza
    in zilele de joi cand ramaneai singura cu cartile tale
    si telefonul deconectat.
    ADRIAN G

    Like

  2. frumos poem
    cam romantic
    dar bănui că e din cauza conjuncţiilor astrale

    Like

Leave a Reply

