news: Obssesions

almost__12_12_by_insunnyty.jpg almost 12:12

welcome.jpg welcome aboard

loaded_by_insunnyty.jpg loaded

bis.jpg inner circle

swatch.jpgswatch kiss

page under construction

6 Responses to “news: Obssesions”

  1. place colectia ta de ceasuri:)

    Like

  2. mă bucur
    mai e de lucru la ea
    sunt zeci de poze
    sau obsesii, tot aia e

    Like

  3. 🙂 cand eram mic aveam si eu o obsesie, sa alerg pana nu mai puteam respira, imi placea cand ma chinuiam sami revin!

    Like

  4. sună masochist
    dar poate a fost util
    măcar ţi-ai aflat limitele

    Like

  5. crezi tu .. se numea “hai sa ne intrecem” era un fel de cult, si mereu cashtigam, aveam doprinta sa fug mult ca poate oi ajunge cel mai tare dintre toti,
    mam rezumat in final doar la al meu cartier
    si alergam ca prostu pana ramaneam fara aer🙂
    spunemi si tu o amintire din copilarie(o parte mai agresiva)

    Like

  6. poate tot una pe tema dată
    tot o alergare
    decât că eram pe un coridor şi pe când eram aproape de finiş o uşă s-a deschis şi competitorul meu a intrat cu_căpăţâna într-un cărucior cu veselă
    eu mi-am savurat victoria de una singură, restul lumii era la spital cu ăla, la coasere

    în rest
    nimicuri
    nişte păr rupt cu satisfacţie şi o săritură din tren,
    în mers , trenul

    subţire deci

    Like

Leave a Reply

