poate un ness

am ajuns undeva
unde
mă bucur pentru orice om ce are amintiri
amintiri şi poze

e soare e frig
fac pâine prăjită
să miroasă a dimineaţă
dimineaţă între blocuri şi promoroacă
în aburi de cafea
parcă văd aleile goale
fără strigăte doar alb
copii sunt la şcoală

mă gândesc la tata
când mă trezeam
mirosea a pâine caldă şi mezel
tata
a trăit şi-a murit
nevorbit
ce-şi dorea ce gândea ce era
toate amintirile întâmplările şi rănile lui
nu s-au limpezit
niciodată, nici măcar la o cafea

trec
în frigurile clopotelor de dimineaţă
femeile purtând coşuri
pomeni şi lumină
pentru lumea de dincolo
oare el ce-ar fi vrut? să-i trimit?

poate un ness
mă gândesc
mi-e tare dor de amintiri cu tine

nu e nici un gram de poezie aici

4 Responses to “poate un ness”

  1. e un el anume ?

    Like

  2. La care el anume te referi?

    Like

  3. 🙂 e o ea ?
    sau doar este ?!

    Like

  4. e tata
    şi e evident asta

    Like

Leave a Reply

