mr.writer

femeia stătea în picioare
te privea
cu siguranţă te privea ca şi cum n-ai fi cunoscut-o niciodată

am să te las să bâjbîi în această tăcere imensă
catifea obscenă
frenetică
scârba
obsesia învârtită pe deget
fluturi de noapte
lovesc uriaş

să-mi arunci poezie ca o vomă perfectă ca şi cum ţi s-ar rupe carnea în două
într-un geamăt cavernos până la delir
fierbinte şi roşu
rana unei guri care minte

eu voi fi aici
un unghi exagerat
atingându-te
sincopat
ca o ură
eu
îţi extind intenţiile ca pe nişte bandaje
eu developez scaunul cămaşa poziţiile eu întind albeaţa pe frunte eu fracţionez ochii tăi lărgindu-se milimetric
eu
îţi pun rânjetul legăturilor de sânge
frica dementă e o muzică absurdă
nu-i aşa?

podblog.jpg

ai buzele crăpate
zilele tale stau înşirate ca paturile într-un salon fără ieşire
femeia ţi-a adus apă
ţi-a dat vânt
ca pe-o hârtie

a închis uşa cu grijă

Leave a Reply

