peron

plouă
în lungul străzii nu e zi şi nici noapte
e ploaie

vreau drumul ăla insipid faruri şi căruţe
zori aburiţi
o cafea teribilă fierbinte
până-n prăsele
războiul şinelor de tren
podul dunărea ce chestie de fiecare dată parcă m-aş întoarce la un acasă
nisip
umed rece adânc mut cât cuprinde
ca un peron
nisip
de primă vedere
o strângere de inimă ca şi cum
tare lipsesc
tare

o ţigare pe vine cu ochii departe

m-aş uita pe gaura cheii în viaţa mea
picioare cărţi amintiri răstălmăcite uşi roşii hărţi şi inele post-ituri cu fiecare surâs
gratuit
încercuit bine
un înainte o dreaptă o stângă
viori piane drumms violine şi scrâşnete
rame goale
toate sufletele mele adunate la grămadă
duc lipsă de umeraşe ca să nu mai spun că eu
calc rar
foarte rar aş putea spune deloc
asta îmi dă o nefinită simpatie pentru alice

câteva secunde mâna
clanţa
un îngheţ absolut toate vocile în formă de o
şi peste toate astea senzaţia că ceva îmi mănâncă urmele
şi eu nu mai ajung nu mai ajung
nici nu mai ştiu unde
încotro văd cu ochii

ţin în nări miros sărat nisipul poate fi o iarbă
aia în care să urli cât te ţine
toate rândurile sunt ocupate
7 e un cuvânt ascuţit
zvâcneşte sălbatic
ştii ce n-am avut niciodată?
cartoline cutii delicate de bomboane cu panglici bleu şi
jurnal de bord

nu mă căuta
e 7

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

3 Responses to “peron”

  1. La multi ani, Alice….
    o sa te caut..normal c-o sa te caut…:)
    pentru ca stiu cum te simti in papucii aia…

    sa ai o zi senina…chiar daca meteo nu tine cu noi…
    nu uita sa te bucuri.
    te pupa mami:D

    Like

  2. flori
    multumesc fata draga
    mai furtuna si mai ploaie nici ca se putea
    da’ stii ceva?
    tare mi-a placut

    Like

  3. ma bucur…
    si aici…tot furtuna..
    welcome back

    Like

Leave a Reply

