Tverskaya uliţa

serioja
furtuna asta
se sbate
ca o femeie îngândurată se sfâşie toată

nu pot să te rog nimic
nu mai am nici cuvinte nici gură pentru asta
miroase a distrugere
miroase de mori
ştiu să simt o furtună

furasem cadra de argint
n-ai de unde ştii
o ţineam strâns în podul palmei
mică mititică o cadră în care să te păstrez serioja
de-atunci n-am mai purtat zâmbet niciodată
bătrâna barbă din uşa dughenei
ştia o daaaaaaaaa ştia

serioja te-am adunat de pe toţi pereţii
am strâns într-o cutie
perna şi locul tău la masă am răsturnat sertarele sunetele ciudate de pe fir
briceagul cu mâner de os depresiile volante
sfintele vedenii la lumina lumânării
micile zgomote ce te ţin în viaţă
plăcile de patefon
romanele toate
cadra de argint
le-am pus pe foc pe toate
am presupus că o să fac asta
dinainte să te cunosc

te du cu dumnezeu
plouă de rupe serioja
plouă de mă rupe
numai poza mea n-o pot găsi nicăieri

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Leave a Reply

