vorbeşte-mi în rusă

vorbeşte-mi în rusă
să iau accentul
să-l învârt în minte
zâmbind
prin fum

fluenţa ta e o apă caldă
pe care o ţii strâns la piept
ar trebui s-o merit
sau să mi-o iau
sub şuviţele mele pare să se nască
dealul cu rufe albe în vânt
gustul libertăţii mele

lenevesc în haine moi cu picioarele pe pervaz
spre ploaie
aşteptând într-un spaţiu fără miros
să te mintă
gesturile mele
nici ele nu ştiu rusa

şi aşa mi se face
dor
de
o
viaţă
tragic
ca ţipetele de pescăruşi
din vene

viaţa aia vrac

vorbeşte-mi în rusă

Leave a Reply

