le am pe toate

dinăuntrul pădurii
se aude un pian
ca o durere
vie
lovindu-se de copaci

 

am văzut cum se întâmplă
totul
exact ca un film
cu încetinitorul
un dezastru
magnific
căutându-şi echilibrul
amuţisem
în ochii tăi
cercul de lumină se deschidea
ca o floare
înspăimântată

 

lacrimile umpleau aerul cu valuri sonore
undeva
în mijlocul vacarmului mă auzeam
prăbuşindu-mă
piatră după piatră

 

numai eu o să ştiu cât
erai de frumoasă
aşa
cum plângeai
ca un copil necăjit
furios
definitiv

 

aş fi fugit în adâncul pădurii
cu urmele tale sărate

 

Photobucket - Video and Image Hosting

 

le am pe toate

2 Responses to “le am pe toate”

  1. eu am o lacrima imensa in buzunar
    (pierduta pe lista de regrete)
    si telegrame de condoleante netrimise
    anuntandu-te
    subtil, cremos si plin de epos
    ca nu te mai recunosc
    de esti copac sau nimfa
    atat de plina de uitare te simt
    cum stai aplecata la pianul tau zdrelit.
    RAMEAU

    Like

  2. misto poemă Rameau

    mă tot întreb dacă e un joc în care să intru
    reply for u

    Like

Leave a Reply

