incommunicado şi o catleya

am văzut-o cum cobora
într-un loc în care
grădina era pe moarte
neliniştea
aşeza
frunzele

e dimineaţă aici
e o linişte cum nu-ţi pot trimite pe hârtie
trec pe unde ai trecut tu
şi ştii ce-am făcut? ţi-am luat fuga
şi am făcut ţăndări uşa pe care ai intrat tu
m-am aşezat pe scăunelele lor
rupte de tine
m-am întins după pâine şi mi-am îndesat-o pe gât
ca un disperat
am mâncat din toate castronelele mi-am umplut degetele de ele
m-am întins până-n tavan le-am spart pereţii
apoi am luat la rând pătuţurile
le-am frânt pe toate

tu
nu erai aici

ei te iubeau oricum
probabil pentru că erai
uriaşă
probabil nu încăpeai într-o poveste
în lumea ta erai prea mică
până la urmă
te-ai încadrat în sicriul de cristal ca într-o ramă
ca în
singura ramă

peste drum
un bărbat ducea un trup
îl ţinea ca pe-o floare cumva
departe de sine
atunci te-am văzut
venisem după măr
mâna ta mirosea
alb
a pact

undeva
simţeam o urmă fină de stricnină

2 Responses to “incommunicado şi o catleya”

  1. treceam treceri efemere
    lumina slaba ma atrage total
    in cort licuricii bazaie a toamna
    imi scutur viata
    poate cade din ea o tigara mototolita…

    adrian

    Like

  2. kent 8 merge?
    nu fi poet …

    Like

Leave a Reply

