for sale/ rent

dintr-odată te opreşti
te uiţi la mine
fără o vorbă
privirea asta se umflă şi se umflă
până ajung un
punct

un punct dincolo de fereastră
ca şi cum m-ai ţintui
acolo
dincolo
în
seara trecătoare

atunci simt valul
urcă
îmi vâjâie în urechi
roşu
mă întorc să-ţi strig
minte-mă iar

minte-mă
să pot
să mai simt
fierbând
ura

şi atât de tare urăsc încât am făcut totul una cu pământul
am încuiat paragina asta într-o inimă
de femeie
şi am înghiţit cheia

apoi am pus anunţ că-i de vânzare

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2 Responses to “for sale/ rent”

  1. de cand am stabilit
    incheierea umanismului
    si retrogradarea reversiva a artei
    de cand tristetea depresia si neantul
    sunt condimente sociale
    la pret redus si vasta difuzare mass media
    iar ceasul din bucatarie arata doar ora cinei
    m-am inhaitat cu de alde tine
    mergand pe o sarma intinsa intre cladirea universitatii
    si postruinele revolutiei sexuale
    care tie ti-a dat bujori in obraji
    iar mie melancolia literaturii fara perdea
    si de cand nu pot nega negarea negatiei negative
    ma simt atat de colonial secludat
    atat de inutil si neproductiv secular
    ca iti propun un pact la doua beri
    si o ochiada pe sub fusta ta mini-intelectuala..
    Adrian G rameau

    Like

  2. dacă ceasul din bucătărie arată ora cinei
    înseamnă că drumul de seară s-a scurtat
    atât de mult atât de mult încât sârma
    e undeva la mine sub tiv
    piciorul meu declarându-se
    definitiv
    învingător

    n’est pas?

    Like

Leave a Reply

