nude de crayon

ştiam că o să facă asta
a venit
ca toate celelalte
un taxi cu spume
o scară
ulterior nicio
destinaţie

în camera asta miroase a ploaie
nu sunt decât
cărţi
o fereastră
nu o dată nu o oră
ceva cât de cât remarcabil
nici măcar nu mă mişc
o privesc
se mişcă în linişte mai ceva
ca o pisică
de fiecare dată intri în vreun personaj
de parcă nu noi i-am inventat pe toţi
de parcă i-am închiria de la copertă
până-n sfârşit
o dublură şi-un tur complet

cum ţii picioarele între cărţi parcă e duminică
ţi-ar fi plăcut să primeşti scrisori frumoase
deschide geamul
să iasă
fine observaţii
o dojană
aproape cât un vârf de creion
dincolo
plouă
pe acoperişuri
plouă
pe rufe
aproape ca piersica jumătate a ta
şiroind pe bărbie
tăcută

în mâinile tale am
altă piele
alt
miros
am
goliciunea unui creion
uneori
degetul se opreşte
undeva
în aer

mi-am spus în sinea mea afacerea n-o să meargă deloc
în cele din urmă
închizi cartea

2 Responses to “nude de crayon”

  1. goliciunea creionului mi se pare foarte ingenuu. hmm. imi mai place si imaginea obsedanta a ploii.

    Like

  2. mereu am crezut că o fotografie poate înlocui cu succes cuvinte, multe cuvinte
    de aceea
    poezia ar trebui să fie un exerciţiu de imaginaţie
    de ambele părţi ale baricadei

    Like

Leave a Reply

