copy and cut, here

şi-a amintit de
nimic
ca de-o melodie veche ştii tu
cu privirea în gol
atât de goală
atât de goală
mă strânge de gleznă jurnalul ăsta
cine pe cine caută cine cui agaţă
gura caldă
ca un abajur delicat peste
două febre

acolo
acolo
miroase a pitici de grădină a leagăn şi a ceai cu gheaţă
şi a poveşti
poveşti din vârful degetelor
stând de veghe în franceză
în aproape toate oglinzile

copiază-mă ca pe o pagină
literă cu literă
eşti în stare să încui frisoanele uşile ferestrele secretairul mailurile să
le tai
julien eventual
să le înghiţi una câte una extrem de estetic
din cuţit şi furculiţă
apoi să dispari aşa ca
o caniculă

am să păstrez totul aşa cum e
o prelungire ca o bătaie
ritmică a existenţei a două nume
ca două
inimi transpirate
o travee fierbinte peste
un instituţie de raţionamente formată din
2 premise şi
o concluzie
de hârtie
ce truc fantastic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

tu să-mi spui
tu să-mi
spui
de ce ai trecut pe aici
ţipam
ţi-am spus că am ţipat
de fiecare dată

Leave a Reply

