orgoliu şi zgârieturi

voiam să te văd trântindu-te pe trotuar
să te descalţi
să arunci cu pantofii
să urli
şi să urli
să urli tot
cu sete
nepoliticos şi neprogramat indecent şi fără precauţii
ca un futai
într-un gang nenorocit

părea că plânsese
alo alo alo auzeam declicul receptorul îngheţat
scrâşnind
răsuflarea şuvoaie
cerul palid rostogolea şinele de tren
atât de vag
lunatic de
tandru
ca o mângâiere în răspăr
pe muchia spinării
aburită

atunci am închis telefonul

m-am ales cu o grămadă de
zgomote uscate
pe care le netezeşti le netezeşti la nesfârşit
îmi tot lungesc mâinile până ajung
nişte gratii
şi nu am cum nu mai am cum
să-ţi spun
nu te război cu ce iubeşti

şi acum am senzaţia
că aştepţi
după colţ
mută şi
roşie
pe trotuar zăcea
prima zi a vieţii mele

mi se lasă nişte
sentimente
pe cerul gurii
părea
că plânsese

Leave a Reply

