believe me natalie

crede-mă natalie
îşi ţine mâinile în sertar
ca pe fluturi
i se uscau ochii i-am pus pe
raft
am un raft întreg
de amintiri
desigur
n-o să iasă la numărătoare

parcă am fi în capitolul nu ştiu care
la ceaiul nebunilor
probabil că nu e nimic de înţeles tu
poţi fi mad hatter sau valetul de inimă roşie

trebuia să vii să vorbim de mai demult cumva la modul absolut ilogic am aşteptat asta
nici nu-mi trecea prin minte că tu citeşti o vorbă din ce scriu
ar trebui să pleci dintre
cărămizile astea
te sufocă
precum un scenariu
acelaşi scenariu aceeaşi regie acelaşi actor principal altă femeie
poartă recuzita
o ţinută reuşită
eu n-am să-ţi istorisesc nimic
sunt prea obosită am să-ţi dau în schimb nişte detalii
mănuşi metafizice
dependenţa de efemeride
răsucindu-se în
scrumiera plină
tocul holul
negru
lucios
parfumul de ploaie pe ducă
plânsul şi râsul
rupturile
o dată de mai multe ori
nu ştiu

e destul să detaliez
restul bizareriilor
din această poveste
ea nu ştia nimic
cuvintele se ascund în oraş e tare mare oraşul ăsta
mi se pare că ploaia a stat cât să
faci salturi imprevizibile
de la carne
la oase

Leave a Reply

