oxacilina

azi am plâns
era
o cioară pe acolo
o cărare uscată
toamna
oarecare

să zicem că lumea n-ar fi putut spune dacă
sunt blondă sau roşcată înaltă sau scundă slabă sau grasă
plină de viaţă asta vedeau
eu vedeam
ce nu au oamenii
nu ce au

e ciudat sau poate că nu să cred
că viaţa stă într-o cafea o veste bună două mâini calde sau o zi în care simţi că
nu-ţi mai stă nimic pe piept
azi sunt într-un azi în care
ştiu unde nu ştiu când
ştiu cum nu ştiu
ce

mă întrebase cineva dacă pot alege cinci melodii care să spună tot
pesemne din 5 poţi desena un om
după aceea nu mai contează ce-l îmbracă
da pot
pot
pot să zbier asta
de fapt
ce naiba există să nu pot eu?
pot să cânt în mijlocul drumului I love you baby ca şi cum m-aş răsti la mine
porţile rămân
încuiate
oamenii sunt la serviciu la piaţă la ţară rod moţiunile sau mărirea
de pensie
au toţi transperantele trase
ar trebui să mă simt înşelată
ar trebui să mă trezesc
ar trebui să zâmbesc am gura pungă
can’t take my eyes of you mi se lasă pe suflet aşa de
amar
ca un fernet
ca o
oxacilină infectă

trust in me when I say

atunci i-am condamnat pe toţi la moarte

3 Responses to “oxacilina”

  1. eu chiar am crezut la un moment dat ca “viaţa stă într-o cafea o veste bună două mâini calde”
    decat ca s-au dus dracu toate,,,poate s-a dus dracu doar imaginea mea albastra despre lucrurile alea.
    asa ca azi refuz sa ma mai gandesc la “in ce sta viata”
    e mai bine asa
    da ce nevoie ai tu de comurile mele depresoase?
    te-am gasit
    m-am gasit in poema asta.

    Like

  2. A 4-a litera

    datornic defunct
    dorinţe distilate dorsal
    dezlănţuite doruri decisive
    desculţe deci,
    de dragul drapelului
    dogmatice deluvii diurne
    drăguţul de Dali descântând dealul
    după datină dormeam dezbrăcaţi..
    dunele duceau dincolo
    deasupra, diletanţii duşmănoşi
    doctoranţii distinşi, demonicele
    domnişoare depilate
    desfoliate doamne disperate
    de doliul duhovnicilor de drum.
    dragostea decisivă
    decima delicvenţa
    demolată durerea
    distrugerea
    diapazoanelor dosite, disonante…

    rameau , un amik

    Like

  3. am să-l răsucesc cum ştiu eu în toate literele posibile
    şi am să ţi-l pun de gât
    believe me

    Like

Leave a Reply

