nepotrivire de caracter

cum naiba se face
că am străpuns traseul
prin loc nepermis
parcă nimerisem scări de incendiu
nepotrivite
acum
suntem amici la cataramă
şi cu vii şi cu morţii

atunci vine formularul

născut din tată ion mamă elena
aşa şi pe dincolo
acum 8 ani am trăit acum 5 am trăit anul trecut am trăit pentru anul fiscal 2007 am bifat în culpă
sau am mimat nu mai ştiu ce mai
contează
next
trec starea de graţie cu mână sigură
la proprietăţi m-ai împins în derâdere
juridic vorbind sunt înfiorător de săracă aşadar
lista suferă de accese de tuse
pentru siguranţă îmi ţin bărbaţii cd-urile şi cheful de viaţă
în stomac
las câteva taxe neînvelite şi
rubrici albe – un spaţiu impropriu pentru
teribilism şi încarcerare
caracteristici tehnice: totul e invers
statut: încă lavabil

nu ne sărutam nu nu nici măcar
nu ne ţinem de şine
de fapt
sunt atât de strunjită
încât nu mai ştiu dacă tu eşti piciorul meu de lemn sau
eu sunt cârligul
tău dreptcredincios
uneori prinzi
să-mi dai de veste despre
tine
ici şi colo
altminteri recunosc
n-am mai scris de mult pe iarbă
o isterie erotică
am observat că duc inevitabil mâna la gât când pronunţ erotic
de remarcat vagi urme de ghiare mereu ai avut gust la
pulovere
scrisorile mele decolorate şi chiar mai sus
dintre cercuri
până la baza craniului
acolo unde dragostea
face furori
de dulce

aud:
fă un pas în faţă
şi-l fac
deşi
adevărat e că uneori lansarea la apă pare
un naufragiu în oglindă
teribil ce pare

Leave a Reply

