şilaut end geez

sună cineva la uşă

n-am comandat nimic nu mă caută nimeni

n-am de gând să ies
din plapumă
plouă
duşmănos
probabil ploaia se asortează mişto la paris
cu o vară pe ducă
cu pat de fier şi rama albă
cu ferestrele vraişte
cu vreo tâmpenie la modul clasic
atunci există momentul când
pentru o vreme nu se aude nimic şi miroase fix a nimic
e blegeala aceea grozavă când nu ţi se mai mişcă nimic
între
coaste
răpăială şi ţigarea de
după

în hol e mochetă verde
oriunde m-aş afla e vreo mochetă verde
separă uşile
uşile alea aliniate obosit ca nişte fişete unde nu ţi-ar trece prin cap să te uiţi
nu că ţi-ar păsa ce e în

din ce vorbesc ceilalţi poartă o pereche de cizme
din când în când consultă
un aparat ciudat
poate e un contoar geiger şi înregistrează maltratarea sentimentalafectuoasă sau mai ştiu eu ce anytime sâmbăta şi duminica după ora 5

duceţi-vă dracu’
am spus şi
mi-am tras kentul bricheta şi scrumiera
mai aproape

la paris n-am fost
însă aveam nişte cercei
verzi de jad şi ceva
jazz lăsasem la tine

9 Responses to “şilaut end geez”

  1. pam param ?

    Like

  2. nu
    iniminimani mo

    Like

  3. alice, imi urla in cap un vers de la tine
    “se joaca o manjeala de piesa in care ne facem ca suntem”
    decat ca nu mai stiu cum se numea poema si unde s-o gasesc
    da un link, pls:)

    Like

  4. imi place:

    probabil ploaia se asortează mişto la paris
    cu o vară pe ducă

    pentru o vreme nu se aude nimic şi miroase fix a nimic

    si bineinteles imi plac sfirsiturile :

    la paris n-am fost
    însă aveam nişte cercei
    verzi de jad şi ceva
    jazz lăsasem la tine

    esti plina de talent, sper ca asta iti umple timpul si in special inima🙂

    Like

  5. flori
    îl caut am totul pe dvd
    şi-ţi dau link

    Like

  6. Joe
    o să zici că dramatizez

    de la timp la inimă , ultima în special ,sunt plină de găuri ca un şvaiţer
    dar am un aparat foto şi o gură damn it

    Like

  7. multumesc tare mult ca ai cautat
    o s-o postez pe blog, desigur:)
    prea imi urla in cap de mult timp:)
    te pupa mami:)

    Like

Leave a Reply

