do you believe in dreams?

podina1.jpg

view my mind

5 Responses to “do you believe in dreams?”

  1. eu nu mai cred, alice:)
    am crezut o vreme in poduri…cu tot sufletul am crezut.
    si s-or dus dracu….
    asa ca nu mai….
    dar imi place mult de tot poza asta, chiar daca nu stiu face evaluari fotografice

    Like

  2. eu am să iau invers negaţia ta
    de fapt te înconjori cu vise în felul tău
    să poţi face totul suportabil

    îmi pare bine că-ţi place poza, mi-am dorit mult să dau de o punte ca vai de mama ei, dar totuşi o legătură în sine între 2 maluri

    Like

  3. stii ce cred eu, alice?
    ca e de-ajuns ca un mal sa fie ca vai de mama lui, ca sa se duca naibii frumusete de pod….de aia pe mine aproape ma obsedeaza de ceva vreme podurile surpate…
    cat priveste visele….imi dau seama ca sunt o persoana al dracului de ancorata in realitatea asta..asa cum e ea…..am o minte prea dependenta de concret pentru a fi hranita cu vise….
    si e mai bine asa.
    chiar daca, intr-adevar, incerc in felul meu sa fac totul suportabil….vezi defularile de pe blog sau vizitele pe agonia.
    raman totusi un om cu picoarele adanc infipte in pamant.

    Like

  4. ştii ce cred eu , Flori?
    dacă ar fi numai fericire şi veselie pe lume, n-am avea cum să ştim că e de bine
    raportat la ce?
    ştiu că după ce treci prin toate mizeriile , vezi cu adevărat ce e bun şi ce e rău şi preţuieşti la valoarea reală orice bucăţică de bine , frumos şi adevăr

    Like

  5. mare dreptate ai:)

    Like

Leave a Reply

