unintended

unintended_by_insunnyty.jpg

alice’s

2 Responses to “unintended”

  1. poza asta e carbon
    adica o copie trasa pe sub mana
    scrisa cu plumb
    cu hidrargir arabesc scos din burta camilei
    bem tush negru, casc plictisit, niciuncrac de gagica misto in zare
    scuip pe perete o semiluna cu forma oculta
    barocul e un lux? vrei sa fi studenta mea la nihilism?
    si de ce ma scarpin mereu sub aquaductele paraginite, oare e prost construita Roma?
    solidul pervers ma intereseaza, bucile tale pe care nu le musc dar banui taria lor ferma
    cate femei fac sex in clipa asta ?
    cate isi verifica agenda, temperatura rectala, ovulatia
    vor toate copii, dar nu pe cale bucala
    macelarul ma imbie cu un antricot german
    si mi-e asa de dor de nibelungi si de blondele lor violate dupa razboi
    sa luam de pilda un motet, sau o sonata rebela in sol major
    trei timpi si patru miscari, Musorgsky
    tablouri intr-o expozitie farmaceutica
    carbon contra gazelor emise de fratii mei oamenii
    ai vazut cum mor urshii polari ?
    stiu ca nu iti pasa de nimic
    doar numele tau de fata e Gloria sau Alice
    si atat.

    Like

  2. @rameau
    aş dezamăgi profund scărpinând precepte
    cu note de trecere sub limita textualităţii
    actualmente mă pui în imposibilitate tehnică ceea ce vă urez şi domniei voastre

    adevăr grăieşti nu-mi pasă de nimic iar numele meu e alice
    contestaţiile se depun fără termen
    de comparaţie or whatever

    Like

Leave a Reply

