piua

îmi tremură mâinile de fiecare dată
ca la alcoolici
atunci mă gândesc mai tîrziu o să îmi trebuiască alibi
să adun totul la loc

mă enervează să număr 20 de secunde să trag aer în piept să judec la rece
fumez mult îmi spun o să-mi treacă
dacă mă ţin strâns de margine
orice oricare oricum e foarte bun ca să afli ce eşti
aşadar sunt o femeie
nu ştiu decât ce sunt şi ce am

nu pot să vorbesc despre inima mea
pentru că e un câine în iarnă
nici despre iarnă nu pot să vorbesc
cât despre dragoste stau puţin strâmb
întrucât
are o parte moartă
parcă aş traversa strada înainte şi înapoi înapoi înainte ca şi cum nu m-aş hotărî unde merg

las urme urmele sunt doar nişte
pete
cumpărasem aşa ceva parcă
acum 100 de ani
purtam mişcări roşii
să mi se treacă în cont
celelalte lucruri pe care n-am să le ştiu niciodată

piua

7 Responses to “piua”

  1. “nu pot să vorbesc despre inima mea
    pentru că e un câine în iarnă”

    a mea nu e…:-)

    ce e cu volumul de poezii?

    Like

  2. a mea e…:-)

    iar despre dragostea care are o parte moarta, nu mai vorbesc…
    pusei pe blog, adica gasii oglinda si in poema asta

    Like

  3. am scris cindva un cintecel in engleza, mai umoristic sau mai putin…:-)

    Loving is like the shit
    In the beginning is so sweet
    And in the end
    Is black and…stinks..:-)

    Like

  4. @balauru
    a ta nu e, bineînţeles
    nu mi se pare umoristică poezeaua , cât realistă:))
    ceea ce e de preferat

    @flori
    despre morţi numai de bine:)))
    i love u babe

    Like

  5. 🙂

    Like

  6. o vorba din popor: dragostea e un butoi plin cu rahat si uns cu miere. Lingi mierea si ajungi repede la adevara🙂

    funny???🙂

    Like

  7. @balauru
    foarte

    şi totuşi
    toţi alergă după ea
    ştii cum e, ca omu pe patul de moarte, toată viaţa lui îşi blesteamă viaţa şi pe ultima sută de metri ar mai vrea să mai trăiască kk ăla numai să-l trăiască

    Like

Leave a Reply

