a streetcar named desire II

tramvai-n.jpg

alice’s

2 Responses to “a streetcar named desire II”

  1. farmecul zilelor de vara
    a plecat cu cocorii sufletului
    la pian ascult keith jarret
    raspund la telefonul care nu suna
    ma cuprinde frigul zilelor lungi de decembrie
    sincrazia firii mele nebune
    ma dezbrac de foaia de papirus
    ma las pe o raza de soare cuantificabila
    Maxwell, legea III cu fotoni
    si pun capul pe lemnul vietii mele
    imi gust singuratatea cu lingura de plumb
    minor motiv imi zic
    pentru ca undeva e un zid pe care il voi trece
    ca sa te gasesc cu flori si ochii plin de lacrimi
    ai bucuriei primei imbratishari…
    ===
    deci An Bun !
    be happy!
    cauta-ma !
    am un cadou pt tine
    Adrian G

    Like

  2. mov minor aş spune
    după care
    aş arunca după tine cu lingura cu telefonul pentru că undeva e un zid
    şi aş vrea să fie
    singurul

    cadou şi îmbrăţişare sunt cuvinte a căror culoare nu o văd
    aruncă-l totuşi ştiu să dezamăgesc prin lipsa de efuziune😀

    Like

Leave a Reply

