Hotel Salieri

să ruleze vălmăşagul
străzi fără noimă peste 2 coperţi de ce eco de ce femei de ce plângi în librărie alice
de ce câmpuri de gunoaie de ce fascinaţia distrugerii geamuri sparte
umbre de pantofi capete de hol de ce vrafuri de scaune invalide călărindu-se
neputinţă şi copaci schilozi
gâfâiala capul de pod şi kilometri ca felul doi
de adoraţie

*

înainte să cobori cu geanta în braţe şi inima-n cizme
unghiile pe masă tropăie tropăie alice lasă bricheta lasă paharul toate sunt
semne
tensiune şi benzi de hârtie
ciopârţesc aerul
ai învăţat degeaba atâtea tehnici de comportament o femeie are ochi învaţă să vorbeşti cu ei alice
are buze tăcute învaţă să uiţi alice nu se pun degetele pe buze fac zgomot de fond
în picioare nu-ţi foloseşte la nimic să te uiţi fix la faţă
pasajele astea sufocă-le cu perna ieşi
ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat

*

dacă eu simt frica e frică şi la tine de ce nu ne-am mirosit amândoi de ce singurul miros care stăruie e mirosul de ceaţă mirosul de băltoacă şi de
lenjerii curate şi
calde
dacă te-ai oprit să nu te întorci chiar dacă
apare un clic clip şi se rupe
the endul din purici ajunge un punct

nu voiam decât să înţeleg
shit

6 Responses to “Hotel Salieri”

  1. vrei sa scrii si la mine la blog?

    pui un link de fiecare data la tine la blog, iti faci mai mult trafic.

    poeziile tale ar face onoare blogului meu.

    Like

  2. te-am adaugat, o sa primesti un e-mail si trebuie sa accepti🙂

    imi pare bine !!!🙂 sincer.

    Sa nu uiti, la sfirsitul fiecarui post pune un link la blogul asta. La deviant e link de fiecare data cind iti pun poze.

    astept primul post.🙂

    Like

  3. balaure
    done

    dacă sunt probleme nu mă înjura

    fă o categorie pentru posturile mele
    să nu se belmejească bunîtate de blog :))

    Like

  4. ce frumos. o nevinovata sugestie. in ultima strofa “mirosul de ceaţă ” ar putea fi inlocuit cu “mirosul de peste”

    p.s. Personal as mai baga si niste faianta in baie dupa usa. si o clantza rece unde soarele nu straluceste. Dar asta-s numai eu.

    Like

  5. @hermin
    mirosul tău de peşte nu mă bagă în ceaţă

    faianţă? e destul balast şi fără suprafeţe lucioase
    noh?

    Like

Leave a Reply

