light my fire

la mine plouă
am banii ăsta e un sentiment mişto
circulă
prin sânge ca un gât de tărie
e răcoare
pe întuneric
nu trebuie să spun nimic

*

în spate
o voce de bărbat merge desculţă
îmi trece de şiră
se lipeşte ca o miere de faţă
cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât cât
se gâtuie singură
un minut întreg rupe câtul ăla îl încârligă îl sufocă şi-l înghite

probabil vorbea cu o femeie

*

aş putea să-i urlu
iubeşte-mă idiotule
îmi bate inima
cu 200/minut
am o minte complicată cheamă descarcerarea
acum

*

din lift iese
un fular franţuzesc bine conservat
se uită la cizmele mele la veluri la căile respiratorii îşi aprinde o ţigaretă
a company gives workers one to three paid days off after a bad break-up

de cele mai multe ori pantofii
m-au dezamăgit
îngrozitor
pe hol
se rujează două junkie

alice’s

6 Responses to “light my fire”

  1. Somnorosul Says:

    Uneori lucrurile care nu se întâmplă dor. Singurătatea doare, toate dor şi-atunci cum să nu fii dezamăgită?

    Like

  2. Alin
    eu ştiu că ori te sterilizezi şi te lobotomizezi
    or
    iei foc plezneşti bubui
    o prefer pe a doua

    Like

  3. ma adus intr’o stare de melancolie si depresie incredibila…frumoase versuri…frumose poeziile:)

    Like

  4. She would never say where she came from Yesterday dont matter if its gone While the sun is bright Or in the darkest night No one knows She comes and goes…..Goodbye, ruby tuesday Who could hang a name on you? When you change with every new day Still Im gonna miss you… Theres no time to lose, I heard her say Catch your dreams before they slip away Dying all the time Lose your dreams And you will lose your mind. Aint life unkind? …….Goodbye, ruby tuesday ……..🙂 nice poem desii titlul e din doors ma facut sa ma gandesc la stones…Take care (atat timp cat in buboiul ala nu praf de pusca potzi sa’l pleznesti daca e….risti sa mori si tu in Big Bang’ul creat inaintea timpului!)

    Like

  5. amilcar

    As if you have a choice

    Even if you cannot hear my voice

    hmm nu pot să am grija de mine dar nu-i grav
    îmi pare bine că ai fost aici

    Like

  6. rebeca

    nice to meet you

    Like

Leave a Reply

